Preocupata permanent de imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor oferite clientilor sai, CEC Bank continua procesul de revizuire a conturilor clientilor care detin produse care nu se mai regasesc astazi in oferta Bancii.
Astfel, pentru a oferi tuturor clientilor posibilitatea de a utiliza produsele si serviciile din oferta actuala a Bancii, precum si pentru a le asigura acestora o gestionare eficienta a disponibilitatilor din conturi, CEC Bank invita clientii care detin produse retrase din oferta sa se prezinte la cea mai apropiata unitate a Bancii pentru a obtine detalii suplimentare si pentru a dispune reglementarea situatiei conturilor.
“Prin revizuirea portofoliului de conturi ale clientilor, CEC Bank continua proiectul initiat la sfarsitul anului 2009, de imbunatatire a calitatii produselor si serviciilor oferite. In prezent, un numar de cca. 3,3 milioane clienti persoane fizice beneficiaza de produse si servicii competitive: depozite la termen, conturi curente, credite, carduri etc. Le multumim pe aceasta cale tuturor clientilor nostri si ii invitam sa apeleze cu incredere la intreg spectrul de servicii din oferta Bancii”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Directia Marketing si Comunicare CEC Bank