Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a gandit si implementat, la Festivalul de publicitate neconventionala Adfel, o activare pentru minidepozitul cu autoservire EuroMinostorage.
Executia neconventionala se inscrie sub conceptul „pasiunile ar trebui sa-ti ocupe timp, nu spatiu”. Astfel, EuroMiniStorage incearca sa-i inspire pe motociclisti, biciclisti, snowboarderi si alti pasionati sa-si petreaca mai mult timp practicand sportul preferat si sa-si ocupe cat mai putin spatiu cu obiectele pasiunii lor.
„Din nevoia de spatiu, foarte multi tineri renunta la locuri utile din casa pentru a-si depozita scuterul sau placa. Cand e party si-i inghesuiala la baie, e bine sa ai o a doua toaleta utilizabila. Si pac, dai cu nasul de-o bicla contorsionata. Ne-am gandit c-ar fi relevant pentru publicul EuroMiniStorage sa traiasca la Adfel o astfel de experienta.”, povesteste Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner Rusu+Bortun Brand Growers.
Din partea agentiei Rusu+Bortun s-au implicat: Adrian Grigore – Junior Project Manager, Tudor Nastase – Senior Designer si Catalin Rusu – Copywriter&Creative Director, iar din partea EuroMinostorage, Alina Oprea – Sales & Marketing Executive.
Multumim celor de la Mai Mult Verde & Cicloteque pentru bicicletele din dotare.
Rusu+Bortun Brand Growers se pozitioneaza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.
Portofoliul Rusu+Bortun cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gilette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette, Old Spice Elvetia), ING Bank, EuroMiniStorage, Cosmote, Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Catavencu, Medicover Romania, Set Events (Romanian Boat Show), The Parts Group (Italoparts, Logisticon, Car-life, clubfiat.ro), Romspedition Logistik (Auto1one, Auto1one Broker de Asigurare, Romspedition Auto1one), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever South Central Europe (Rama, Becel, Kaliakra – Bulgaria), Technophar.
Printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se afla: Cratima, Autism Romania, 3rdEYE, Brand Relations, Bortun•Olteanu, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Logisticon, The Parts, Greenworks, EcoEnergia, Haute Pepper, TabaRama, Identis, Reveloper.com, Auto1one, salvamoviata.ro, Smark sau adoptaunong.ro.
EuroMiniStorage este primul depozit cu auto-servire din Romania cu destinatie specifica, cu o suprafata aproximativa de 7 500 metri patrati pe trei niveluri si cu peste 1 000 unitati disponibile pe o suprafata de
5 600 metri patrati spre inchiriat.
Investitorii canadieni au vrut sa creeze o cladire de talie mondiala, fara menajamente in privinta costurilor sau efortului folosind cele mai bune standarde si sisteme globale pentru a face experienta de auto-servire intr-adevar exceptionala.
Investitia totala se apropie de 8 milioane de euro.
EuroMiniStorage a ales locatia pentru a maximiza vizibilitatea si accesul si a creea o locatie de retail pentru depozite de tip auto-servire din Romania.
Avand in prezent magazine atat in Bucuresti cat si in Budapesta, grupul planifica deschiderea unor altor 4 depozite in fiecare oras in urmatoarele 36 luni, investind pana la 25 milioane euro.
EuroMiniStorage a stabilit standardul in ceea ce priveste conceptul de depozit cu auto-servire in Romania si Ungaria pentru anii ce vor veni.
EuroMiniStorage este detinuta de catre un grup de investitori canadieni cu o experienta combinata in afaceri de peste 50 de ani in Europa Centrala si de Est.
Maria Neneciu
PR Officer
Millenium People