Bucuresti, 30 Martie – AdVenture, agentie de publicitate full service, gestioneaza campania de comunicarea a noilor servicii complementare de media planning oferite de Phoenix Media. Specializata in comercializarea solutiilor de promovare outdoor, Phoenix Media inoveaza in zona serviciilor de comunicare outdoor pe suport TV Screen, prin introducerea planificarii de media in derularea campaniilor.
Incepand cu 2011, Phoenix Media isi perfectioneaza gama de servicii personalizate, oferind clientilor si colaboratorilor sai posibilitatea de a maximiza eficienta campaniilor, prin optiunea de a seta intervalul orar de difuzare in functie de partitia zile: prime time, basic time, intertime si night time.
Campania de comunicare implementata de AdVenture targeteaza atat agentiile de advertising, specialistii in marketing din companii cat si brandurile care isi fac publicitate.
Comunicarea a fost dezvoltata in doua etape care evidentiaza beneficiile noilor servicii Phoenix Media. Prima etapa a debutat la mijlocul lunii februarie cu proiecte speciale de print, promovare online si outdoor TV Screen si se va incheia la sfarsitul lunii aprilie.
Trigger-ul campaniei de comunicare implementata de AdVenture il constituie sistemul inovativ de planificare media utilizat de Phoenix Media – “Publicitate in prime time pe TV Screen. Pentru impact maxim.”
Cea de-a doua etapa de comunicare se deruleaza intre 15 Martie – 30 Aprilie si se focuseaza pe mesajul: “Outdoor in prime time.”
“Pentru campania Phoenix Media am dezvoltat mesaje clare, succinte care sa se focuseze pe beneficiile functionale ale noilor produse.” a afirmat Daniela Habara, copywriter AdVenture.
“Aceasta schimbare confera o noua perspectiva asupra modalitatilor de promovare outdoor, prin prisma faptului ca raspunde nevoilor de comunicare si maximizeaza performanta campaniilor. Prin introducerea noilor servicii, Phoenix Media creste standardul serviciilor oferite pe piata de outdoor media si se pozitioneaza ca lider pe acest segment.”, a declarat Diana Focea, Account Executive – AdVenture, cu privire la noile servicii Phoenix Media.
Mai mult, Phoenix Media vine in intampinarea nevoilor de comunicare si sporeste acuratetea planificarii de media si prin oferta de spatii de difuzare in afara principalelor partitii, mai sus mentionate.
“Daca un anumit brand vrea sa comunice pe TV screen-uri doar in prime time, acum poate. Sau daca vrea ca spotul lui sa ruleze intre orele 11:00 si 12:00, de exemplu, Phoenix Media are acum posibilitatea sa-i ofere spatiu in respectivul interval orar.” a afirmat Dio Boaca, Director General – Phoenix Media.
“Ne-am dorit o flexibilitate cat mai mare pentru ca in felul asta eficienta publicitatii outdoor va fi imbunatatita iar clientii nostri isi vor atinge exact targetul vizat”,a adaugat Dio Boaca.
O alta noutate este rapiditatea implementarii unei campanii. Datorita noilor programe implementate de Phoenix Media, spotul poate rula pe toata reteaua de TV screen-uri intr-un interval de 5 minute de la primirea materialului.
De asemene, compania se dezvolta si la nivel on-line prin crearea unei platforme in cadrul site-ului – www.phoenixmedia.ro. Astfel, clientii Phoenix Media pot accesa monitorizarile campaniilor direct pe site, prin intermediul unui cont, creat automat la achizitionarea serviciilor.
In plus, platforma va contine o noua optiune care va permite clientilor si potentialilor clienti sa creeze spoturi si simulari de campanii cu ajutorul unui soft specializat.
Echipa AdVenture care a lucrat la aceasta campanie este formata din: Daniela Habara – Copywriter, Octavian Todirut – Graphic Designer, Cristi Ciureanu – DTP, Diana Focea – Account Executive.
Extra info:
AdVenture – agentie de publicitate full service, 100% independenta, infiintata in anul 2002. Printre clientii sai actuali se numara Motorola Romania, BIC Romania, EIT Forum Auto (unic importantor Volvo in Romania), Fundatia Principesa Margareta a Romaniei, Asociatia Portico, ARCON, Green City Construct (Green City Residence), Impact Developer & Contractor (Greenfield Residence, Roua Residence, Boreal Residence), Nycomed Pharma (Controloc Control, Top Calm), Clermont Hotel****, Phoenix Media, Tork, Prime Com, Nestle Purina Pet Care – Dog Chow.
www.ad-venture.ro
www.blog.ad-venture.ro
Prezenta pe piata outdoor din anul 2003, Phoenix Media dispune de solutii de promovare outdoor: backlit, frontlit, mesh, city light, prisme, retea de TV Screen in locatii premium din Bucuresti si in tara.
De-a lungul timpului, Phoenix Media a dezvoltat contracte de colaborare cu numeroase companii precum: Zenith Media, Mediaedge:cia, Media Direction, Mindshare, OMD, Optimedia, McCann Erickson Romania, Ogilvy, Initiative Media, Starcom, Selgros, Discovery.
www.phoenixmedia.ro