Rose Mary “ataca” o piata de 45 milioane de Euro
Bucuresti, 25 noiembrie 2010 – Granddis, compania care distribuie marci de top precum Stalinskaya, Wembley, Evan Williams, Stolichnaya si Garrone, lanseaza pe piata romaneasca un vin spumant premium- Rose Mary, produs de Santero in Italia. Santero, producatorul Rose Mary, este una dintre cele mai importante companii producatoare de vin din Italia, fondata in anul 1958 si avand in prezent o capacitate de productie de peste  20 de milioane de sticle/an, majoritatea productiei fiind destinata exportului. Calitatea produselor Santero a fost recunoscuta adesea pe plan international, marturie fiind numeroasele premii obtinute de-a lungul timpului.
Rose Mary provine dintr-o zona viticola italiana extrem de apreciata- Piemonte, fiind produs dupa o reteta italiana si oferind publicului din Romania o calitate premium la un pret competitiv. ”Granddis isi continua politica de extindere a portofoliului cu produse <<castigatoare>>, iar Rose Mary este o bautura complementara portofoliului actual care are toate atuurile pentru a castiga pe termen mediu o cota importanta din piata sa: este un vin spumant demisec produs in Italia, in regiunea consacrata productiei de profil, are un design modern imbinat cu elemente traditionale- dezvoltat impreuna cu cea mai performanta agentie de design din Franta si are un raport calitate/pret foarte bun”, a aratat Claudia Marin, Director Marketing.
Rose Mary (10,5% vol.) este un vin spumant demisec de cea mai buna calitate, obtinut din struguri atent selectionati. Ambalat intr-o sticla cu design modern in linie cu cele mai prestigioase branduri internationale, Rose Mary este un vin spumant de culoare galben pai, cu un gust intens si echilibrat, arome delicate si note fructate. Rose Mary este destinat unui public modern si pretentios in ceea ce priveste consumul si stilul sau de viata. Rose Mary este dedicat Sarbatorilor si ocaziilor festive, petrecute impreuna cu familia si prietenii, fiind servit alaturi de desert si fructe proaspete.
 „Publicul din Romania devine incet- incet avizat in privinta bauturilor de acest gen si incepe sa faca diferenta intre <<vinul spumos>> si <<vinul spumant>>. Vinul spumos este obtinut prin imbogatirea cu dioxid de carbon, are bulele mai mari si mai dese, iar spuma dispare foarte repede. Vinul spumant este obtinut in urma fermentatiei naturale; in cadrul metodei Charmat folosita pentru productia vinului spumant Rose Mary, fermentatia naturala are loc in vase de dimensiuni mari, vinul fiind imbuteliat sub presiune, astfel incat bautura are bule mai mici si mai fine, care sunt eliberate mai incet”, a explicat Claudia Marin.
Piata romaneasca a vinurilor efervescente (spumante, spumoase si sampanie) a atins in 2009 un volum de 5 milioane litri si o valoare de  45 milioane euro (Sursa: Euromonitor). Conform datelor de piata detinute de Granddis, cel mai des intalnit vin spumant este cel demisec, cu o cota de 49.3% , 90% din piata fiind dominata de brand-uri cu o gradatie alcoolica intre 10 – 11.5%.

 

*****

Despre Granddis

Compania Granddis, detinuta de actionari romani face parte din Grupul Prodal. Granddis  este unul dintre cei mai importanti  distribuitori de bauturi alcoolice din Romania.
Granddis distribuie la nivel national urmatoarele marci de bauturi spirtoase: Stalinskaya, Wembley, Passion, Discovery, Stolichnaya, Heaven Hill, Elijah Craig.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here