BrandTailors – companie de strategie si design de brand – a finalizat procesul de creare a design-ului de ambalaj pentru noua linie de produs Azuga Apa de Izvor. In urma succesului inregistrat de brand-ul Azuga Apa de Izvor, lansat la inceputul anului 2010, managementul companiei Azuga Waters a comisionat din nou BrandTailors in vederea crearii design-ului de ambalaj pentru apa carbogazificata, noua linie de produs Azuga Apa de Izvor.
Principala provocare intampinata de catre designerii BrandTailors pe parcursul acestui proiect a fost aceea de a diferentia cele doua linii de produs, cu motivatii de consum diferite, asigurand, totusi, coerenta si recognoscibilitatea brand-ului prin pastrarea simbolurilor si asociatorilor de brand (conceptul de luminis, imaginea cerbului si a izvorului, unicitatea design-ului de ambalaj structural).
„Pornind de la ideea fortei si improspatarii mai puternice oferite de apa carbogazoasa in raport cu apa plata, cat si de la perceptia conform careia apa carbogazoasa este consumata mai frecvent de barbati, design-ul grafic de ambalaj al extensiei de linie Azuga Apa de Izvor pastreaza luminisul ca spatiu predilect de manifestare a brand-ului si consolideaza imaginea cerbului si a izvorului ca simboluri ale brand-ului, intr-un peisaj mai aspru si mai racoritor” – Janos Kurko, Creative Partner.
Forma inovatoare a sticlei pe care echipa BrandTailors a conceput-o pentru apa plata Azuga lansata la inceputul acestui an reprezinta, in continuare, un punct forte in diferentierea acestui produs la raft.
“Acest fapt este confirmat de performanta comerciala pe care a inregistrat-o Azuga Apa de Izvor la numai cateva luni de la lansare. Prin urmare, decizia de a perpetua solutia de design structural a fost una fireasca”, a mai declarat Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea ambalajelor de apa carbogazificata a Azuga Apa de Izvor sunt: Andreea Florea si Beatrice Danis – arhitectura de brand, Anca Andronescu si Cristina Ionescu – management de proiect, Janos Kurko – concept creativ, design structural si design de ambalaj, Mihai Parpalea – retusare imagine si pregatire de tipar.
BrandTailors (www.brandtailors.ro) este compania de consultanta strategica si design de brand care in peste 6 ani de activitate a dezvoltat parteneriate de durata cu companii reputate pe plan international si local precum Unilever, The Coca-Cola Company, Cadbury, Orkla Foods, Star-Pepsico, Lagardere, GlaxoSmithKline, Intersnak, Ulker, Dorna Lactate, Albalact, Prodlacta, Caroli Foods, Pambac, Azuga Waters, Titan, 7Spice, tiriac Holdings, Vrancart etc.
Eficacitatea gandirii strategice si abordarii creative a fost confirmata in peste 80 de proiecte de anvergura de-a lungul carora echipa de consultanti BrandTailors a facut dovada profesionalismului in furnizarea serviciilor de creare de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj si materiale de comunicare, consultanta in evaluare si (re)definire de brand, auditare si revitalizare a culturii organizationale.
BrandTailors a redefinit standardele in peste 40 de categorii de produse si servicii dezvoltand proiecte de revitalizare a numeroase brand-uri cunoscute precum Kandia, Magura, ROM, Silvana, Ardealul, Wiesana, Tomi, Zuzu, Fulga, Raraul, Laptic LaDorna, LaDorna Lapte Proaspat, Prodlacta, Bankia, Perla Covasnei, Tasty, Eurovita, Star, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Liberty Parade, BCR Open Romania, Class Living, UTV, Monsena, si creare unor brand-uri de succes precum Vibe FM, Azuga Apa de Izvor, Grania, Gata, Flavora, Fulg De Vara, Cher Patissier, Generis, Planorama, Edenia, Vertaria, Unlock Market Research, RoREN,.JocoLoco si Active Watch.
BrandTailors a lansat in iunie 2009 divizia Community BrandTailors – prima consultanta de branding digital si continut digital de brand din Romania.