Evenimentul se desfasoara la Grand Hotel Continental, Calea Victoriei nr. 56, Bucuresti, in datele de 23 si 24 septembrie 2016, conform programului de mai jos.Pe parcursul acestui camp de training dedicat vanzarilor, veti parcurge notiuni pornind de la tehnicile de vanzare si negociere, trecand prin vanzare B2B si telesales pana la zona de customer service si managementul conflictelor din procesele de vanzare si negociere.
Un modul succint si complet, util atat celor aflati la inceput de drum in activitatea de vanzari dar si celor care au deja experienta in aceasta activitate, managerilor de departamente, team leader-ilor si proprietarilor de companii mici si mijlocii.

Vineri 23 septembrie 2016, ZIUA 1

AGENDA :
10.00 – 10.30 Inregistrarea participantilor & welcome coffee

10.30 – 13.00 Valentin Hanga, Senior trainer
1.Vanzarea
Scurta prezentare a “participantilor” la un proces de vanzare
2.Procesul de vanzare:
Pregatirea ofertei pentru clientul cu tipologie diferita
Abordarea clientului in functie de tipologia acestuia
Determinarea intrebarilor eficiente in descoperirea nevoilor clientului.
Ofertarea – tehnici asertive de elaborare a ofertelor scrise.
Incheierea afacerii si Serviciul post-vanzare; elemente cheie in executia post-vanzare

13.00 – 14.00 Dejun

14.00 – 17.00 Valentin Hanga, Senior trainer
3. Vanzarea B2B
a. Vanzarea C.A.B. vs Vanzarea Consultativa
b. Vanzarea B2B vs Vanzarea B2C
c. Definirea elementelor relatiei de tip “win-win
d. Definirea principiilor negocierii in Vanzarea B2B

Sambata 24 septembrie 2016, ZIUA 21

AGENDA:
10.00 – 10.30 Inregistrarea participantilor & welcome coffee

10.30 – 13.00 Valentin Hanga, Senior trainer
1. Raspunsul la telefon de tip ASERTIV
-stabilirea tipurilor de abordari, dupa Thomas-Kilmann (submisiv, asertiv, agresiv)
-constructia raspunsului asertiv,
2. Elemente de managementul conflictului
-definirea “pozitiilor” participantilor la convorbire
-abordarea asertiva, tehnici si metode de dezamorsare a conflictelor
3. Analiza comportamentala – cheia construirii relatiilor de lunga durata intre parteneri
a. definirea modelului LIFO – dupa Katcher si Atkins
b. analiza modului de a cumpara a partenerului
c. realizarea ofertei scrise in stransa legatura cu modul de a cumpara a partenerului

13.00 – 14.00 Dejun

14.00 – 16.30 Valentin Hanga, Senior trainer
1. Pasii procesului de Negociere (dupa FISHER)
-Declinarea POZITIEI participantilor la procesul de negociere
-Stabilirea “jocului de putere” definit “ïn forta” la inceputul negocierii
-Intelegerea tehnicilor de pozitionare ale participantilor la negociere
-Descoperirea INTERESELOR comune si gasirea SOLUTIILOR acceptate
-Schimbul de variabile; Aplicarea principiului BATNA in negocierea conditiilor

Taxa de participare:

Pentru intregul modul: 850 lei plus TVA
Pentru ziua 1: 450 lei plus TVA
Pentru ziua 2: 450 lei plus TVA

Reduceri acordate, pentru toate variantele:
10% pentru una – cinci persoane, inscriere si plata pana in data de 20 septembrie 2016
15% pentru sase sau mai multe persoane din aceeasi companie, inscriere si plata pana in data de 20 septembrie 2016

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here