Conform unei analize Flash Office Solutions, in primele sase luni din 2015, circa 65% din antreprenorii care au inchiriat birouri instant in Bucuresti au ales un spatiu in hub si 35% s-au orientat catre un spatiu individual.

in ceea ce priveste domeniul de activitate al chiriasilor birourilor instant, IT-iisti sunt mai deschisi catre open-space-urile din hub, in timp ce antreprenorii cu profesii liberale – gen consultanta, avocatura, design, distributie – prefera spatiile individuale la cheie.

Oferta de birouri instant s-a diversificat cel mai mult in 2015, in ceea ce priveste tipurile de spatii disponibile si tarifele aferente, in acest moment existand deja pe piata romaneasca toate variantele de inchiriere pe termen scurt aparute la nivel mondial. incet, incet se contureaza si segmente de piata distincte, in functie de profilul clientilor si domeniile lor de activitate.

„Majoritatea contractele semnate de clientii nostri sunt pe termen de un an si avem clienti care au semnat deja prelungirea lor. Suntem insa deschisi si spre contracte cu termen mai scurt, pentru firmele care au proiecte pe termen determinat, lucru des intanit mai ales in randul companiilor IT&C.
Pe timp de vara insa venim cu o promotie adaptata conditiilor de piata, contractele semnate in perioada iulie-august 2015 avand tarife cu circa 20% mai reduse decat cele curente”, declara Ilinca Dumitru, Sales Manager al Flash Office Solutions.

HUB versus birou individual – cum alegem ce se potriveste pentru firma noastra

1. Avantaje HUB:

– birou complet echipat si utilat, cu servicii aferente, la cheie, disponibil in termen foarte scurt
– pret fix, cel mai mic de pe piata pentru un spatiu de birouri de clasa A
– facilitatile si prestanta unui loc de lucru intr-o cladire de birouri premium de clasa A
– posibilitate de interactionare cu diferite persoane, includerea angajatilor intr-o comunitate de business,
– post de lucru securizat,
– pachet complet de servicii,
– inregistrare sediu social – pentru firmele tip start-up

2. Avantaje BIROU INDIVIDUAL:

– birou complet echipat si utilat, la cheie, cu servicii aferente
– pret fix
– suprafata flexibila, in cladiri de birouri premium de clasa A
– spatiu individual, se inchide la cheie;
– intimitate in desfasurarea activitatii;
– posibilitate de logo la intrare si in dreptul biroului;
– un singur cost pe luna;
– inregistrare sediu social sau punct de lucru;
– acces nelimitat la sala de sedinta;
– posibilitatea sa-si amenajeze biroul personalizat (tablouri personale, plante, etc.)
– avantajul ca isi pot aduce mobilier suplimentar.

Alte servicii si facilitati incluse in pret, comune si pentru birou individual si pentru hub

in cadrul centrelor Flash Office Solutions ambele variante de inchiriere pe termen scurt, atat in hub, cat si birou individual, beneficiaza gratuit de servicii aferente –curatenie, mentenanta, au inclus in pret costul de intretinere si serviciile de receptie, acces la sala de meeting, la bucatarie si sala de mese, complet mobilate si echipate, cafeaua si fructele sunt din partea casei.

Flash Office Solutions este singurul lant de centre de inchiriere de birouri instant din Romania care ofera ambele tipuri de spatii- in hub si individuale, clientii avand astfel posibilitatea de a alege in mod rapid si de a trece de la un tip de spatiu la altul, de la o luna la alta, in functie de evolutia afacerii.

Oferta de vara: Splash- Flash
Flash Office Solutions lanseaza campania Splash-Flash, in care chiriile de vara intra la apa. Astfel, tariful lunar al unui punct de lucru in hub si in birourile individuale scade cu 20%, pentru contractele incheiate timpul verii, de la 1 iulie 2015 pana la 31 august 2015, in cadrul ofertei Flash-Splash.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here