HEINEKEN Romania publica cea de-a cincea editie anuala a Raportului de Sustenabilitate, anuntand rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei „Brewing a Better Future”. In 2013, HEINEKEN a inregistrat cea mai mare scadere a nivelului de dioxid de carbon din ultimii trei ani si a lansat primul program de Harm Reduction din Romania organizat la un festival de muzica.

«Din 2010, de cand am lansat Agenda “Brewing a Better Future”, ne-am imbunatatit rezultatele de la an la an. Ne bucuram sa vedem ca prin investitiile pe termen lung in tehnologie si eficientizarea proceselor de productie am reusit sa obtinem o scadere semnificativa a emisiilor de carbon (CO2). Frigiderele verzi pe care le plasam pe piata din 2011 si sistemul automat de distributie ne-au ajutat sa reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl, de la 7,1 kg/hl in 2012», spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania.

Rezultate-cheie ale Raportului de Sustenabilitate 2013:

I.Imbunatatiri pe intregul lant de productie, cu un impact pozitiv asupra mediului inconjurator:

HEINEKEN a introdus un sistem de planificare automata a transporturilor, care a permis companiei sa micsoreze cu 22,8% nivelul de CO2 rezultat din activitatea logistica.

In 2013, consumul de energie termica a scazut de la 61,9 MJ/hl, in 2012, la 61,8 MJ/hl.

Consumul de apa a fost redus de la 3,9hl/hl, in 2012, la 3,8 hl/hl.

In 2013, compania a reusit sa reduca nivelul emisiilor de CO2 de la 7,1 kg/hl (in 2012), la 6,6 kg/hl, in parte si datorita frigiderelor verzi care consuma cu pana la 35% mai putina energie electrica decat frigiderele obisnuite.

II.Investitii in promovarea consumului responsabil de alcool

HEINEKEN a lansat primul program de Harm Reduction din Romania desfasurat la un festival de muzica, in parteneriat cu organizatia non-guvernamentala ALIAT. 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool si 300 de participanti au raspuns la chestionarele recomandate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.

Campaniile globale „Sunrise” si „Dance More. Drink slow” au fost lansate si in Romania si au transmis mesajul puternic de consum responsabil. Pentru campania „Dance More. Drink slow”, HEINEKEN a colaborat la nivel international cu celebrul DJ Armin van Buuren si a realizat un experiment social, aratand cum muzica buna poate schimba comportamentul de consum al oamenilor, provocandu-i sa danseze mai mult si sa consume alcool cu moderatie.

III.Investitia in comunitati:

Programul HEINEKEN pentru Comunitati a continuat si in 2013, cand compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunastarea comunitatilor au castigat granturi in valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totala a investitiei se ridica la 1 milion de lei, de la lansarea programului.

Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2013 este disponibil integral pe site-ul HEINEKEN Romania, www.heinekenromania.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here