În 2016 Bonami, magazinul online ce comercializează produse din zona home &
deco și mobilier, prezent în România din septembrie anul trecut, a înregistrat o
dublare a vânzărilor anuale . Datorită expansiunii în România , Bonami și-a
îndeplinit planul în 2016. Veniturile întregului grup au crescut cu 80%, depășind 18,5
milioane euro.
În 2017, compania cehească activă și în Slovacia sau Polonia, își va extinde în
continuare gama de produse, dar va pune un accent deosebit pe îmbunătățirea
experienței de cumpărare și satisfacția clienților, acest lucru datorându-se și aplicației
mobile ce va fi lansată în curând și în România. ” Dorim ca Bonami să fie o sursă
de inspirație pentru viața cotidiană. Astfel, anul trecut, clienții noștri s-au bucurat de
cele peste 90 000 de produse unice, nou introduse în ofertă, și de cele peste 500 de
branduri noi ” , a precizat David Siska, CEO Bonami.
„Una dintre principalele realizări ale anului trecut a fost aportul adus de vânzările de
mobilier. Am triplat astfel cifra de afaceri pentru această categorie iar în 2017 ne-am
propus o creștere cu încă 150% „, explică David Siska. „Pentru moment, majoritatea
vânzărilor nu provin din comercializarea mobilei, dar, în comparație cu produsele
home & deco, această categorie are cea mai rapidă creștere.
Cea mai mare parte a cifrei de afaceri în 2016 a fost realizată pe piața cehească,
urmată îndeaproape de cea slovacă. Creșterea vizează însă și alte aspecte, nu doar
veniturile. „Anul trecut Bonami a înregistrat aproape un milion de abonați noi, iar
echipa noastră s-a mărit cu 50 de colegi,” afirmă David Siska. România are
înregistrați în prezent peste 400.000 de abonați.
” Potențialul pieței românești este important, deoarece categoria de produse
home & deco este pe locul trei în preferințele românilor dar și pentru că aceștia sunt
consumatori rafinați, căutând mereu produse de calitate superioară”, a mai spus
David Siska.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here