Perioada sarbatorilor de iarna este una din cele mai agitate. Fiecare familie isi doreste Craciunul perfect, cu o masa plina si cadourile mult visate sub brad. insa, pentru a ajunge acolo, oamenii sunt nevoiti sa treaca prin situatii care provoaca stari de nervozitate si dezechilibru. Raspunsul impotriva acestora este oferit de ZIZIN, apa minerala cu pH neutru, alcatuita dupa nevoile unui organism echilibrat. Și pentru ca echilibrul interior si echilibrul ”exprimat” sunt intotdeauna in stransa comuniune, teritoriul de comunicare asumat de brand la inceputul acestui an este “apa care aduce pacea in familie”.

”Pentru noi, campania Da cu pace in familie a reprezentat un adevarat act de curaj si suntem tare mandri ca ni l-am asumat. Spotul iese din tipare, este indraznet, inedit si asta ne-a placut inca din primul moment in care am primit propunerea agentiei. Viata in familie nu este intotdeauna lina, trebuie sa recunoastem. Exista momente in care fiecare partener poate sa surprinda si, in astfel de situatii, important este sa mentina cineva echilibrul. Iar ZIZIN, cu siguranta, poate sa-si asume acest rol.”, a declarat Laura Lazar, Director Executiv, Apemin ZIZIN.

Cu ajutorul Lowe&Partners si BPN, ZIZIN a prezentat echilibrul asa cum nicio alta apa nu a reusit. ZIZIN explica echilibrul si ii ofera o dimensiune concreta: esti echilibrat atunci cand iei viata asa cum este si iti gasesti resursele pentru a depasi micile conflicte. Esti echilibrat atunci cand dai cu pace micilor intrigi cotidiene si lasi viata sa curga natural.

Campania de la inceputul anului a inclus componente de outdoor, radio si online, unde ZIZIN a dat cu pace si a invitat oamenii sa lase deoparte neintelegerile si sa fie echilibrati.

„Am stiut ca avem in mana un bot de aur in momentul in care am vazut zecile de dezbateri generate de campania cu animale de la inceputul anului, iar clientul nostru a avut viziunea si increderea de a merge inainte. N-au stat pe ganduri nici macar atunci cand au aparut si voci care s-au intrebat daca ZIZIN este apa pentru animale :)) Cel putin la fel de importanta precum creativitatea agentiei cred ca este si viziunea celui care aproba creatia. Sunt recunoscatoare pentru intalnirea cu ZIZIN, un game changer, made in Romania! Doresc tuturor cat mai multe intalniri cu branduri precum ZIZIN si cred ca peisajul publicitar din Romania va redeveni un spectacol demn de urmarit.” a declarat Manuela Gogu, Creative Director, Lowe&Partners.

In aceasta iarna, ZIZIN lanseaza partea a doua a campaniei, al carui element central este primul sau spot TV si care va fi amplificat in online de echipa BPN, cea care gestioneaza componenta de media.

Spotul aduce la viata cuplul antilopa gnu – leoaica, prezentand o suita de situatii cu potential de dezechilibru, toate desfasurandu-se sub privirea unui explorator al vietii urbane.

Inspirat de Steve Irwin, exploratorul ZIZIN este infiltrat in diverse contexte familiale unde spera sa gaseasca si sa prezinte spectatorilor situatii cu potential de dezechilibru. Ipostaza devine surprinzatoare tocmai din lipsa acestui conflict, intrucat contextele in care nimereste sunt incredibil de echilibrate, datorita ZIZIN. Astfel, spotul ilustreaza o situatie de aparent conflict intr-un cuplu (si acesta fiind unul neobisnuit), intregul context fiind observat din exterior de “exploratorul ZIZIN”, exact ca intr-un documentar. insa, cu ajutorul ZIZIN, situatia se rezolva intr-un mod pasnic, femeia din cuplu intelegand reactiile barbatului si trecand peste acestea cu liniste si calm.

Echipa ZIZIN a fost formata din Laura Lazar (Director Executiv Apemin ZIZIN), Laurentiu Lazar (Presedinte C.A. Apemin ZIZIN), Georgiana Bogdan (Marketing&PR Specialists), Mihai Parvulescu (Marketing Assistant) si Erhard-Daniel Lorenz (Marketing Director).

Din partea Lowe&Partners au participat Manuela Gogu (Creative Director), Victor Oprisan (Art Director), Andrei Munteanu (Copywriter), Ilinca Nanoveanu (Senior A/V Producer), Nicoleta Grigoriu (DTP Designer), Ruxandra Popescu (Account Executive) si Diana Stancu Mottok (Account Director). Strategia de media a fost dezvoltata si implementata de echipa BPN, alcatuita din Ileana Tomescu (Managing Partner), Bogdan Mincu (Senior Media Integrator) si Diana Oancea (Performance Media Specialist).

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here