Golin este agentia care s-a ocupat de dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare a Festivalului de Film Istoric (FFIR), care s-a desfasurat intre 1 si 10 august la Rasnov, iar Lowe&Partners semneaza conceptul vizual al acestei editii.

A sasea editie a festivalului a celebrat implinirea a 100 de ani de la declansarea Primului Razboi Mondial, 25 de ani de la evenimentele din 1989 (revolutiile din Europa de Sud-Est, caderea Zidului Berlinului sau Piata Tiananmen) si 30 de ani de la Olimpiada de la Los Angeles din 1984.

„Festivalul de Film Istoric Rasnov este unicul astfel de eveniment din sud-estul Europei. Ne-am dorit o campanie de comunicare care sa transmita fara echivoc valoarea evenimentului, iar propunerea echipei Golin a reflectat exact ceea ce ne doream”, a declarat Mihai Dragomir, coordonator FFIR.

Campania de comunicare a debutat in luna iunie, printr-o serie de evenimente premergatoare festivalului, care au avut loc in Bucuresti. Echipa Golin a gestionat parteneriatele media si a organizat concursuri dedicate, prin care pasionatii de istorie si cinematografie au castigat obiecte promotionale ale festivalului.

Golin a realizat in cadrul FFIR 2014 si o campanie pentru bloggeri, acestia fiind invitati sa petreaca Ultima noapte de blogging, intaia noapte de razboi in cetatea Rasnov, intr-un cadru care a replicat modul in care soldatii din Primul Razboi Mondial si-au petrecut noptile pe front.

„Campania de promovare a Festivalului de Film Istoric Rasnov a implicat activari diverse, pe masura acestui eveniment unic pentru peisajul cultural din Romania. Festivalul nu este unul doar de film, asa cum ii spune numele, ci imbina cinematografia cu muzica, dezbateri, carte. Am creat cu pasiune pasii campaniei de promovare si ne-am bucurat sa gasim acelasi nivel de entuziasm si la jurnalistii si bloggerii cu care am lucrat”, a declarat Theodora Stoica, Senior Media Associate, Golin.

“Comunicarea Festivalului de Film Istoric Rasnov a fost o provocare si o placere in acelasi timp, pentru ca a reunit doua dintre pasiunile echipei Golin: cinematografia si istoria. Am fost foarte incantati sa remarcam ca oamenii au venit in numar mult mai mare decat la editia din 2013, semn ca ne-am atins obiectivul”, a completat Diana Bucuroiu, Community Manager, Golin.

Vizualul campaniei, dezvoltat de Lowe&Partners, a fost declinat in seria de postere “Casca”, „Bomba” si „Gamela”, reinterpretari artistice ale unor elemente banale, dar reprezentative pentru razboi.

FFIR a fost reprezentat de Mihai Dragomir – Coordonator Festival. Echipa Golin care s-a ocupat de realizarea si implementarea campaniei de comunicare a fost compusa din Theodora Stoica – Senior Media Assciate, Diana Bucuroiu – Community Manager, Ioana Samoila – Digital Associate si Simina Zidaru – Creative Associate. Din partea Lowe&Partners au participat Alexandru Micu – Senior Art Director si Maria Nagy – Copywriter.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here